•  

  • strona główna frse
  • strona główna eksperci vet
  • Aktualności
  • O projekcie
  • Eksperci
    • 2025
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
  • Mediateka
  • Konsultacje
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Mediateka

Mediateka

  • Czytelnia
  • Publikacje
  • Filmy
  • Zawodowcy dla klimatu

    Publikacja zawiera opisy projektów prośrodowiskowych zrealizowanych w sektorze VET programu Erasmus+.

  • Kierunki rozwoju kształcenia i szkolenia zawodowego, t. 3

    Zbiór artykułów opracowanych przez Zespół EVET w latach 2022–2024.

  • Kierunki rozwoju kształcenia i szkolenia zawodowego, tom 2

    Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego

  • Kierunki rozwoju kształcenia i szkolenia zawodowego, tom 1

    Wybór tekstów Krajowego Zespołu Ekspertów ds. Kształcenia i Szkolenia Zawodowego

  • Wykształcenie zawodowe

    Jak wygląda kształcenie zawodowe w Polsce z perspektywy systemu edukacji i rynku pracy?

  • Efekty uczenia się i ich weryfikacja w projektach mobilności edukacyjnej

    Tematyka publikacji wynika z zapotrzebowania zgłaszanego przez instytucje planujące i realizujące projekty mobilności.

  • Wykorzystanie założeń systemu ECVET w projektach mobilności edukacyjnej w sektorze Kształcenie i szkolenia zawodowe programu Erasmus+

    Przewodnik po systemie ECVET.

  • Tracing VET Graduates with Foreign Mobility Experience

    This report provides the outcomes of transnational research on the education and career paths of vocational school graduates with foreign mobility experience.

  • Kształcenie zawodowe z eTwinningiem

    Publikacja przedstawia najbardziej ambitne projekty programu eTwinning w dziedzinie kształcenia zawodowego.

  • Learning Outcomes and Their Assessment in Learning Mobility Projects

    Report on the application of the European Credit System for Vocational Education
    and Training in learning mobility projects.

    • "Micro-credentials a szkolnictwo wyższe oraz kształcenie i szkolenie zawodowe" - Jakub Brdulak, Jacek Lewicki

    • "System kształcenia zawodowego - rola pracodawców, nowe możliwości, od pomysłów do czynów" - Krzysztof Świerk

    • "Możliwości rozwoju zgodnie z zapotrzebowaniem zmieniającego się rynku pracy - szanse i zagrożenia" - Krzysztof Świerk

    • "O modelu lifelong learning w kontekście kształcenia i szkolenia zawodowego część I - kompetencje przyszłości" - Lilla Młodzik

    • "O modelu lifelong learning w kontekście kształcenia i szkolenia zawodowego część II – dylematy kariery" - Lilla Młodzik

    • "Zawody pomocnicze w szkole branżowej I stopnia – wstępna analiza i propozycje zmian" - Robert Wanic

    • "Deklaracja z Osnabrück w sprawie kształcenia i szkolenia zawodowego jako czynnika umożliwiającego ożywienie i sprawiedliwe przejście na gospodarkę cyfrową i ekologiczną"

    • Europejskie ramy odniesienia na rzecz przygotowania zawodowego - propozycja Europejskiej Konfederacji Związków Zawodowych

    • Zalecenie Rady UE w sprawie europejskich ram kwalifikacji dla uczenia się przez całe życie

    • Rezolucja Parlamentu Europejskiego z dnia 17 grudnia 2020 r. w sprawie zalecenia Rady w sprawie kształcenia i szkolenia zawodowego (VET) na rzecz zrównoważonej konkurencyjności, sprawiedliwości społecznej i odporności

    • "DORADZTWO ZAWODOWE wyzwania i cele w odniesieniu do realizacji nowej perspektywy Erasmus+ na lata 2021-2027 wnioski i praktyczne implikacje" - Lilla Młodzik

    • "Zaufanie w edukacji zawodowej" - Lilla Młodzik

    • "Egzamin maturalny w Formule 2023 dla absolwentów technikum i szkoły branżowej II stopnia" - Robert Wanic

    • "Zapewnianie jakości a kontrola" - Jakub Brdulak

    • "Uczenie się zawodu budowanie z luźnych zasobów wiedzy" - Lilla Młodzik

    • Aktywne włączenie pracodawców w budowanie jakości kształcenia zawodowego - akredytacje szkół przez branżowe organizacje pracodawców - Krzysztof Świerk

    • Studia dualne a VI I VII poziom Polskiej Ramy Kwalifikacji - Andrzej Kurkiewicz

    • Dylematy kariery a idea uczenia się przez całe życie - Lilla Młodzik

    • Cyfrowa tożsamość Europass - Piotr Głusiec

    • Kompetentni w branży górniczo hutniczej. KGHM kluczowy partner w kształceniu zawodowym - Arleta Chorąży

    • Kształcenie na 5. poziomie PRK a szkolnictwo wyższe - Katarzyna Olszewska

    • Sprawna organizacja szkolnego doradztwa zawodowego - Ireneusz Wiśniewski

    • ABC studenta - Jacek Lewicki

    • WorldSkills, czyli „Olimpiada zawodów branżowych - Paweł Salamon

    • Porozumienie o programie zajęć - Krzysztof Świerk

    • SELFIE w szkole - Mieczysław Wilk

    • Jak pozyskiwać fundusze unijne? - Mieczysław Wilk

    • Wiedzieć, jak podnosić jakość kształcenia zawodowego - Mieczysław Wilk

    • STEAM - przedmioty stosowane - Mieczysław Wilk

  • Oferta programu Erasmus+ dla sektora Kształcenie i Szkolenia Zawodowe

  • Rozwój zawodowy w eTwinning

  • Forum Edukacji Zawodowej

  • Debata - przedsiębiorstwa i sektor edukacji

  • Cyfrowa tożsamość Europass

  • ECVET Europejski System Akumulowania i Przenoszenia Osiągnięć w Kształceniu i Szkoleniach Zawodowych

ZOBACZ RÓWNIEŻ

  • Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

  • Narodowa Agencja Erasmus+

  • Narodowa Agencja Europejskiego Korpusu Solidarności

strona główna frse
frse

Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

Narodowa Agencja Programu Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności

Aleje Jerozolimskie 142A, 02-305 Warszawa

+48 22 463 10 00

evet@frse.org.pl

kontakt@frse.org.pl

Przydatne linki

  • Narodowa Agencja Programu Erasmus+
  • Europejski Korpus Solidarności
  • Krajowe Biuro Programu eTwinning
  • Krajowe Biuro Eurodesk Polska

 

  • Krajowe Centrum Europass
  • Krajowe Biuro EPALE Polska
  • Centrum Współpracy SALTO
  • Polskie Biuro Eurydice
  • European Language Label

 

  • Regionalne Punkty Informacyjne
  • Program Edukacja (EOG)
  • WorldSkills Poland

 

© 2025 Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji

  • Pliki Cookies
  • Polityka Prywatności
  • Deklaracja dostępności serwisu ekspercivet.org.pl

Projekt i realizacja: bproglink otwiera się w nowej karcie